آیا می دانید هزينه هاي تخريب ساختمان چقدر است؟ هزینه ی حمل نخاله های حاصل از تخریب را برآورد کنید

انجمنی : سال قبل حدود ۲۱ پروژه عمرانی و ابنیه‌ای در مرحله حیطه داشتیم که دربرگیرنده ساخت سرای محله ها , استخر , ورزشگاه , مصلی , حوزه علمیه و مساجد بود . ولی اکثر پروژه‌های سال پیشین به همین سال منتهی شد که تنی چند از آنان در در روزها بهره برداری و به بهره برداری میرسد .

مهمترین پروژه‌های عمرانی منطقه چیست؟

انجمنی : سال قبل حدود ۲۱ پروژه عمرانی و ابنیه‌ای در مرحله حیطه داشتیم که دربرگیرنده ساخت سرای محله ها , استخر , ورزشگاه , مصلی , حوزه علمیه و مساجد بود . ولی اکثر پروژه‌های سال پیشین به همین سال منتهی شد که تنی چند از آنان در در روزها بهره برداری و به بهره برداری میرسد . ولی پروژه‌های دیگری نیز در حوزه‌ در درحال حاضر اجرا است که وجهه فرامنطقه‌ای دارا‌هستند ;  حمل نخاله ساختمانی -یکی آنان پروژه ساخت بزرگ راه شهید رستگار و دیگری بزرگ راه شهید شوشتری است . در بعضا از بخشها توشه ترافیک بسیار فراوان است برای مثال در محدوده سه شیوه افسریه به دلیل ازدحام و داد و فریاد خودروهای در حالا تردد مدام ایراد ترافیک موجود هست به این ترتیب تمایل به احداث یک کمربند غربی – شرقی گرفتیم تا توشه ترافیک درین محدوده را کاهش بدهیم این کمربند که به اسم شهید نجفی رستگار نامگذاری شده از انتهای بزرگ راه امام علی ( ع ) در محدوده دولت‌آباد استارت میگردد و طی یک مسیر ۴۴۰۰ متری و با گذر از جلوی کارخانه سیمان و بزرگراه آزادگان به بزرگ راه امام رضا ( ع ) و شهید شوشتری می رسد .

پروژه دیگری که در حالا اجراست پروژه شهید شوشتری است و بدین وسیله تمام ترافیکی که از غرب تهران به آزادگان و آنگاه سه رویه افسریه تزریق میگردد بوسیله این بزرگ راه شکسته می‌گردد و عملیات ساخت آن در دوفاز انجام می شود فاز اولیه پروژه از اتوبان امام رضا ( ع ) تا ورزشگاه تختی و اتصال آن به بزرگ راه شهید محلاتی است و فاز دوم آن از ورزشگاه تختی به سوی اتوبان رسالت و تقاطع بزرگ راه شهید یاسینی است .

برای بزرگراه‌های شهید رستگار و شهید شوشتری می بایست ۵۰۰ میلیارد تومان تملک انجام بدهیم و در سال ۹۳ بایستی ۳۵۰ میلیارد تومان تملک شود که حدود ۲۰۰ میلیارد آن تملک شده‌است و برنامه داریم تا خردادماه ۹۴ رمپ‌ها و لوپ‌های اتوبان شهید رستگار را گشوده کنیم ; سازه داریم طی سال ۹۴ کلیه پروژه‌ها را به اتمام برسانیم .

نسیم : یکی‌از بخش‌های نصفه تمام بزرگ راه امام علی ( ع ) که دربرگیرنده پل‌های معلق در تقاطع امام علی ( ع ) و خاوران است در محدوده این حوزه‌ است آیا شما برنامه‌ای برای کامل شدن آن‌ها دارید؟

انجمنی : وظیفه ما در این راه تملک زمین ها متبوع است و بخش جنوبی این پروژه که دربرگیرنده یک کدام از این پل‌ها می شود و دارای اسم و رسم به شوش شرقی است مرتبط با حوزه‌ ۱۵ می گردد و ما آمادگی‌های لازم را برای آن انجام داریم و تنها با سازمان مخابرات به توافق نرسیدیم و مسلما کامل شدن این بخش برای ما در حق تقدم است همینطور در سال ۹۴ پروژه جدیدی را تعریف نمی‌کنیم تا پروژه‌های در دست مبادرت کامل شدن شود .

حمل نخاله

تخريب ساختمان و گودبرداري در همه ي مناطق تهران – خريد ضايعات ساختمان

تخریب ساختمان ها و منزل هاي قدیمی و كلنگي در تهران به دقت به اهميت مقاوم سازي در برابر زلزله از اهميت بالايي شامل است .

حوزه فعالیت‌ ما نيز بر روی تخریب ساختمان و گودبرداري ساختمان متمرکز شده‌است و سعي مي كنيم هزينه هاي تخريب و در صورت نياز گودبرداري ساختمان شمارا تا حد امكان پايين بياوريم .

تعيين هزينه ي تخريب ساختمان به فاكتورهاي زيادي بستگي داراست و نيازمند بررسي عامل ها مختلفي است . جهت تعيين قيمت تخريب ساختمان بايستي فاكتورهايي همچون ( گونه ساختماني كه تخريب مي شود ( , ( موقعيت ساختمان ( , ( مسافت ي سايت ( , ( خطرها ناشي از تخريب و مخاطرات زيست محيطي آن ( و ( طریق ي توده آوري آوار ناشي از تخريب ( در حیث گرفته شوند .

تعرفه قيمت تخریب ساختمان به مولفه‌های مختلفی مربوط است كه دسته ساختمان از جمله کلنگی یا این که بتنی موجب تغيير در هزينه تخریب منزل و يا سوئیت مي شود .

حمل نخاله – همچنين در ساختمان هايي كه در فرايند تخريب نياز به برشكاري نداشته باشند هزينه ي تخريب پايين تر است .

تاثیر سیستم های معماری بر تاسیسات ساختمان

جهت استقرار تجهیزات تاسیساتی ساختمان معماران چهار روش را بکار میگیرند
سبک اشکوب : برنامه ای به طور طبقه کوچکتر با بنا مشبک برای نهفته کردن تجهیزاتی همچون اتاقک موتور بالابر و مازاد چاه آسانسور , ساختمان بلند خنک کن , بادبزن های مکنده و بقیه تاجهیزات روی بام است .
تراز بام مسطح : در ساختمان ها بلند جايگاه , یک یا این که دو طبقه انتها را معمولا برای استقرار امکانات تاسیساتی و نهفته نمودن آنان پباده سازی می نمایند .
سبک سطر های طبقه میانی : در ساختمان های فراوان بلند جايگاه یک یا این که یکسری طبقه میانی را برای قراردادن امکانات مکانیکی و برقی در لحاظ گرفته و برای شناسایی , نمای آن چندین طبقه را با دیگر قسمت ها گوناگون می‌سازند .
ساختمان ها ی مهر معمار : درین سیستم بام به سبک تندیس وار پباده سازی می شود و می بایست برای نهفته نمودن تجهیزاتی همچون برج خنک کن محلی دیگری همچون قربت مرحله زمین پیدا نمود .

عوامل موثر در تهویه مطبوع

در بخش تهویه مطبوع که از مهم ترین و پیچیده ترین مباحث تاسیسات است . نقش تجربه و دانش مهندس طراح زیاد برجسته و حساس است . از سایر دست اندرکاران تاثیر گذار بر پباده سازی یک سیستم تهویه مطبوع می شود به مورد ها پایین اشاره کرد .

حمل نخاله

امکانات مال سرمایه گذاری

اطراف یا این که ساختمان , انگیزه و شرایط مکانی

ویژگی ها خارجی ساختمان ( دما , رطوبت , باد , تابیدن , آفتاب , سایه )

تغییرات بار حرارتی باطن ( ساکنین , لامپ ها و مولدهای حرارتی )

قابلیت و امکان ساختمان در انبارکردن حرارت اکتسابی

انتظارات و ایده های فرد صاحبکار در زمینه‌ی کیفیت هوای محیط

ضریب میانبر : همگی حجم هوای عبوری از کویل به بدنه کویل برخورد نمی‌کنند و چکیده فارغ از تماس با بدنه گرم یا این که سرد کویل به مسیر خویش ادامه می دهند .

بار سرمایشی و هدایتی از پنجره ها و شیشه های فرنگی

گرد وغبار یا این که مه در محیط که در کیفیت هوا , سود گیری از انرزی شمسی و میزان رطوبت موءثر است .

بار سرمایی هدایتی جداره ها , پنجره ها و درب های داخلی

بار سرمایی محسوس ناشی از تهویه اتاق ها , ساکنین و وسایل گرمازای درون اتاق ( چراغ ها , موتورها و غیره )

هوای برگشتی , پباده سازی مطلوب شبکه , سروصدای سیستم , جنب های فیزیکی دور و اطراف یا این که ساختمان , پباده سازی مطلوب , طرز توزیع هوا که خویش عواملی همچون :

۱ – جهت جریان ۲ – سرعت جریان ۳ – دمای اتاق ۴ – ارتفاع پرتاب هوا ۵ – سرعت هوا در خروج از دریچه وابسته است

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *