آشنایی بیشتر با کفشور پدالی

کفشور پدالی بسیار پرکاربرد در ساختمان ها و خانه ها می باشد؛ به خاطر اینکه همه انسان ها در طی شبانه روز مقدار بسیار زیادی فاضلاب تولید می‌کنند که به وسیله همین کفشورها به چاه فاضلاب منتقل می شود. کفشور پدالی یکی از انواع کفشور ها می باشد که ما در این مقاله کارایی و مزایای استفاده از این مدل را به شما آموزش می دهیم.

کفشور پدالی چیست؟

کفشور پدالی از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و مدل های متفاوتی نسبت به دیگر کفشورها دارد. طرز کار کفشور پدالی اینگونه است که اگر شما یک بار روی درب دایره ای آن فشار بیاورید، درب کفشور باز می‌شود و به بالا می‌آید و آب می‌تواند از آن عبور کند و اگر شما یک بار دیگر به این کفشور فشار وارد کنید بسته می‌شود و نمی گذارد هیچ آبی به داخل چاه برود.

چنانچه با وجود کفشور پدالی باز هم لوله های فاضلاب منزلتان دچار گرفتگی شد؛ می توانید از طریق سایت برچسب barchasb با نزدیکترین لوله بازکنی در سراسر تهران در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و فوراً گرفتگی را برطرف نمایید.

معرفی مزایا و ساختار کفشور پدالی استیل

 کفشور پدالی از نوع استیل ضد خش ساخته می شود؛ به خاطر این که در بیشتر اوقات با پا در تماس است و همچنین از ضخامت های بیشتری ساخته می شود و حالت فنری شکل دارد.
کفشورهای پدالی مزایای زیادی دارند؛ از جمله این که از ورود بوی بد فاضلاب و همچنین حشرات موذی به داخل خانه جلوگیری می کنند. ولی یک نقطه ضعف هم دارند و این است که به سادگی و حتی با فشاری که یک کودک بر روی آن بیاورد، درب آن باز می شود. شما می توانید این کفشور ها را بردارید و آن را تمیز کنید و حتی توری آن را می توانید بردارید و کاملا شست وشو دهید.
در صورت گرفتگی کفشور پدالی در هر بخشی از ساختمان تان مانند آشپزخانه، حیاط و یا پارکینگ شما می توانید از سایت برچسب خدمات شبانه روزی را درخواست کنید. به محض تماس با تکنسین های چاه بازکنی شرق تهران، غرب، شمال و جنوب آن را به محل مورد نظر در کمتر از ۳۰ دقیقه اعزام می نماییم.

کفشور پدالی به خوبی می‌تواند از ورود هرگونه زباله های بزرگ و اشیاء خارجی به داخل لوله جلوگیری کند. اما اگر لوله فاضلاب خانه شما دچار گرفتگی شد کافی است محل مورد نظر خودتان را در سایت برچسب جستجو کنید ما در این سایت به شما بهترین افراد لوله بازکن را در آن منطقه معرفی می‌کنیم.

کف شور پدالی استیل کارایی بیشتری نسبت به دیگر کفشور ها دارد اما باید مراقب باشید که ضربه های محکم و ناگهانی بر روی درب کف شور پدالی استیل می تواند باعث خرابی آن شده، که درنهایت درب آن یا دیگر باز نمی شود و یا در صورت باز شدن دیگر بسته نمی شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *