با سیفون فاضلاب و کارآیی آن بیشتر آشنا شوید

همانطور که در عنوان اشاره کردیم در این مقاله می خواهیم در مورد سیفون فاضلاب که در سیستم لوله کشی فاضلاب از آن استفاده می شود صحبت کنیم و شما را با کارایی آن و انواع آن آشنا کنیم .

شاید بیشتر شما همراهان سیفون را بشناسید ولی از روش کار کرد آن اطلاعی نداشته باشید و یا اینکه ندانید دقیقا سیفون را برای چه کاری در نظر میگیرند، لذا برای آشنایی بیشتر با این موارد کافی است به سایت برچسب مراجعه کنید تا بدانید سیفون فاضلاب چیست؟و کارایی آن کدام است؟

سیفون فاضلاب چیست و چگونه کار می کند؟

سیفون فاضلاب وسیله ای است که به دلیل داشتن ارتفاع سطح، آب در آن جمع می شود. طرز کار آن اینگونه است که بعد از ورود آب و فضولات به داخل آن سطح آب در آن بالا می آید در حدی که به لبه پایین تر آن که خروجی سیفون است می رسد و داخل لوله فاضلاب سر ریز می کند.

مکانیزم کار کرد سیفون معمولا به همین صورت است که آب در آن بالا می آید و از لبه ای که پایین تر است به سمت لوله فاضلاب خارج می شود.

کارکرد سیفون فاضلاب

حال باید بدانید که اگر در کف این سیفون ها کثیفی و رسوبات جمع شوند، در این صورت باید حتما با لوله بازکن ماهر تماس گرفته و از خدمات آن استفاده کنید، چرا که این گرفتگی هایی که در کف سیفون فاضلاب رسوب می کنند، به سادگی برطرف نمی شوند.
خوشبختانه سایت لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران به صورت شبانه روزی برای شما بهترین لوله بازکن ها و چاه بازکن را معرفی می کند تا شما بتوانید در هر کجای تهران هستید از خدمات لوله بازکنی سایت برچسب استفاده کنید.
فقط کافی است به برچسب سری بزنید و نام محل زندگی خود را در آن سایت جستجو کنید و با نزدیک ترین لوله بازکن به خودتان آشنا شوید.

انواع سیفون فاضلاب و کارایی آن

سیفون فاضلاب معمولا دو نوع s و p را دارا می باشد، که استفاه از نوع p آن بهتر می باشد.
سیفون نوع اس به دلیل داشتن پیچ و خم های فراوان بیشتر دچار گرفتگی می شود. در سیفون های نوع p حرکت فاضلاب کم است ولی در عوض به صورتی است که گرفتگی در این نوع سیفون ها کمتر می باشد. این سیفون ها به شتر گلو هم معروف هستند.

از کاربردهای سیفون ها می شود به دو کاربرد اصلی آن شاره کرد:

  • جلوگیری از ورود بوی نامطبوع به داخل ساختمان
  • جلوگیری از ورود حشرات موذی از داخل فضای فاضلاب به بیرون از آن
سیفون فاضلاب و کارایی آن

سیفون فاضلاب از هر نوعی باشد در صورتی که از آنها مراقبت نشود دچار گرفتگی می شود و اگر گرفتگی در آن ها شدید شود نیاز است که در این صورت اگر در تهران هستید به سایت برچسب مراجعه کنید.
لوله بازکنی های سایت برچسب در هر جای تهران باشید مثل لوله بازکنی غرب تهران و یا جنوب تهران و یا هر منطقه ای که در آن هستید به صورت شبانه روزی در هر ساعتی از شبانه روز در خدمت شما عزیزان هستند.

اگر بعد از هر بار استفاده از سرویس بهداشتی از فلاش تانک استفاده کنید و از ریختن دستمال کاغذی در چاه دستشویی خودداری کنید در این صورت سیفون فاضلاب منزلتان کمتر دچار گرفتگی می شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *