عوامل گرفتگی لوله ها و توضیح عملیات باز کردن لوله ها که چطور انجام می شود

گرفتگی لوله ها معمولاً ناشی از استفاده طولانی است . هنگامی که شما به مدتی طولانی از یک لوله به کار گیری کرده باشید , رسوبات مختلفی در آن جمعع شده‌اند که منجر گرفتگی این لوله می‌شوند و ضروری است که‌این رسوبات تراشیده شوند تا روش برای جریان داشتن آب گشوده شود .

عملیات لوله بازکنی

ولی استفاده غلط هم نقش فراوان موثری در گرفتگی لوله دارااست . مثلا , این‌که حواستان نباشد چه چیزی را ( دستمال , گیسو , روغن و . . . ) در مسیر لوله های فاضلابی خویش بیندازید .

وقتی که لوله های منزل شما به عوارض بی آلایش مسدود شده باشد , راهکارهای کم هزینه ای برای حل آن موجود است . ما در این باره یک مقاله بدون نقص منتشر کرده ایم و در آن ۴ استراتژی خانگی و معمولی برای لوله بازکنی را با شما دربین نهاده ایم . به یاری این مقاله , احتمالاً شما بتوانید مسائل خویش را حل نمایید .

البته اگرکه به امداد راهکارهای خانگی نتوانستید مسائل گرفتگی لوله های خویش را حل نمائید , می بایست با یک شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس حاصل نمایید . این مجموعه شرکتهای معمولا از اشخاص کارشناس و زبده در این باره استعمال می نمایند و دارنده دستگاه های ماهر لوله بازکنی می‌باشند .

دستگاه لوله بازکنی , ساختار بی آلایش ای داراست و متشکل از یک فنر لوله بازکنی ( یک فنر رینگ ای و دوار ) به همراه یک موتور است . چرخش موتور , فنر را درون لوله می چرخاند و به راحتی مسیر و دیواره های لوله را از ضایعات تمیز می نماید .

اما بدین نکته اعتنا داشته باشید که اشخاص ناشی , احتمالا با این فنر به لوله شما جراحت بزنند و اختلال را دو چندان نمایند . پس در گزینش کمپانی لوله بازکنی مطلوب , اعتنا کافی را داشته باشید .

پرتاب روش هیدروکراب :

لوله کشی عالی مدام روان کار می نماید . زمانی لوله کشی گهگاه خلل ساز میشود یا این که هرچندوقت یکبار گیر می نماید این علامت ی وجود مشکلی در لوله هاست . بجای این‌که اختلال را رها فرمایید تا بدتر شود بهتر است راه حل ای بیاندیشید .

*اکنون زمان آن فرا رسیده تا با سیستم هیدروکراب آشنا گردید .

هیدروکراب چیست؟

هیدروکراب جایگزینی برای فنر است که فیض ی آن لوله های تمیزتر , اتلاف زمان کمتر و هزینه کمتر و بازه زمان بیشتری است که لوله ها نیاز به تعمیر و پاک کردن دوباره خواهند داشت . به جای آنکه صرفا جرم های باطن لوله را کنار بزنید هیدروکراب لوله ها را تماما تمیز می‌کند و آنان‌را به شرایط روز اول بازمیگرداند . در نتیجه لوله کشی های شما زیاد عالی کار می‌نماید طوریکه هیچ وقت ندیده بودید .

هیدروکراب از آبی که به طور کامل فشرده شده به کارگیری می‌کند تا جرم های باطن لوله را بشکند و از لوله بیرون نماید . متخصص ها ما از تجهیزاتی مانند شلنگهای حریق آدرس به کارگیری می نمایند که فشار آب دوچندان بالا را تحمل می‌کند و یک نازل منحصر صنعتی در رمز شلنگ متصل شده‌است . شلنگ درون لوله قرار داده شده میشود و یک بخش مطلوب در لوله کشی گشوده میشود تا کلیه گرفتگی ها و جرم ها از لوله در آنجا بیرون شوند .

با فشردن نازل آبی با فشار ۱۸ گالن در دقیقه با سرعت وارد لوله های شما میشود و همگی آششغالها و کثسفی ها را شسته و لوله ها را تمیز میکمد .

برهان فوق العاده بودن هیدروکراب برا یهر منزل دار و صاحب و مالک شغلی که با خلل دریافت کردن لوله دست و پنجه قابل انعطاف می‌نماید این است کهه نازل آن برای هر مقدار ای از لوله قابل تهیه هست . صرف لحاظ ازینکه میزان و وزن لوله کشی شما چقدر است و با وجود متخصص ها متبحر ی ما و امکانات روز می توانیم مشکلات شمارا راحت تر از مدام حل کنیم .

مزیت هیدروکراب نسبت به فنر زدن معمولی این است که بعداز فنر زدن جرمهای کوچک کماکان درد لوله باقی می مانند و می‌توانند سبب پیدایش دوباره نقص‌ شوند البته هیدروکراب لوله ها را مانند روز اول تمیز می کند و کوچکترین جرمی در لوله باقی نمیگذارد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *