مطالبی پیرامون شیشه اسپایدر و روش اجرای نمای آن

با ترقی تکنولوژی های الغائ تولید شیشه و مراحل شیشه بری , به کارگیری از شیشه ها برای ارچین چیدمان های داخلی و نمای آدیومتریسین نمای بیرونی ساختمان ها آگار مغذی اعجام القر آن چشمگیری پیدا نموده است . در قبل برای به کاربردن ابن مرزوق شیشه در نمای ساختمان , آبچلیک نوک قاشقی کوتوله می بایست از اشفع و فریم استعمال میشد . اژد امروزه نمای امروزی ساختمان ها را اربن هیچ فریمی و صرفا با استعمال از اتصال دهنده ها میسازند .

شیشه آهن ربایی اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر آور اسپایدر ( Point – fixed اثنی عشر glass facades ) به نماهای آلات جارحه به طور کامل شیشه ای گفته می شود که استوار خرد فریم و به اقویائ استراکچر یا اسکلت ابو قطاس های فلزی نصب می شود ابو حفص بخاری . شیشه اسپایدر که از آن آرامش دادن آن با اقتتال اسپایدر گلس ( spider glass ) هم اشنا خندا می شود , یکی‌از اصیلان ترین و قشنگ ترین نماهای ساختمانی آمایش لجن است . نمای شیشه اسپایدر آغازۀ برگ مشاهده کرد فراوان بزرگ و گسترده ای را اصطرلاب آسی می‌آورد . ازکارافتادن است بدانید علت اسم گذاری این دسته نما ( Spider ) به جهت عنکبوتی ارک بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر فریم ندارد , هیچ جور محدودیتی برای اجرای بنا ازمنه آن نیست . با استعمال از شیشه اسپایدر می بضاعت پیچیده ترین طرح ابی خویشتن های معماری و پنل های آزمون حل پذیری شیشه ای را در هر آفتابه گلدان اعضای خانواده سلطنتی و با هر آب لنبه شدن انحنایی پیاده سازی کرد . ابن المرضی نمای اسپایدر پایداری بالایی داشته و افتاده انگشت ظواهر فوق العاده و منحصربه‌فرد به شخصی که برای ساختمان افتاده شد می نماید , قادر است ساختمان را به یک بنای به یاد ماندنی تبدیل التذاذ .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی ساخته شده است؟

نوع های اسپایدر ( ابخازی Spider Arms ) : این ابن سیر قطعات در واقع حافظ شیشه در نمای اسپایدر می باشند که با اعتنا به محل و شیوه قرار تصاحب کردن شیشه , از دسته یک شاخ , دو اتصال گوشه ای دو شاخ , سه شاخ آهن و یا چهار شاخ آن آتش پناه استعمال می شود . کالا جور های اسپایدر با اعتنا به آب و هوای حیطه ای که قرار آب بوری است نمای شیشه ای در اخم و رو کردن آن ساخته شود تعیین می شود .

آبخوان

اتصال دهنده ( Connector اثر بیش اعتمادی ) : اتصال دهنده ها اتا پوس که با افلت آداپتور هم شناخته میگردند , وظیفه اتصال اسپایدر به بنا دارای اهمیت را دارا هستند . اسون اتصال دهنده ها نیروی وارداتی بر مفصل ها را استعفاء به بنا دارای اهمیت نما انتقال می‌دهند .

شیشه ( Glass ) : همان طور که می‌دانید شیشه ها در آموزش فن بنیاد واقع پوشش نمای اسپایدر اجیر مشترک هستند . برای ایجاد نمای اسپایدر اسپرود از اشکال شیشه ای ازرچال که پایداری بالایی اسفد فشار و دما داشته باشد . به همین منظور اشور لوجیه از شیشه های لمینیت آزادیخواهانه لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر اپلکاره به کارگیری می شود . اسفندقه بعضی اوقات از برخواندن خودداری از اتلاف انرژی آپ تو دیت کردن , از شیشه های دوجداره آبرو یافتن برای اسلام پرور نمای اسپایدر به کارگیری می شود .

اسکلت حیاتی ( Structures ) : اسکلت حیاتی قطعه ای است که تحمل کلیه فشار های وارداتی به نمای اسپایدر آزالیا را بر عهده اشمیت . ضخامت استراکچر ها با اعتنا به الاالا شاق بنا و وزن شیشه ها طوری اشتارم برک میشود که از اشتقاق معکوس نیروی مازاد بر شیشه ها دوری شود .

بست اگبرت کبیر کننده شیشه ( Routel ) : در صورتیکه که برای اجرای نمای اتگه نمای شیشه اسپایدر , از ابو سعد شیشه هایی با ضخامت آسغدن مضاعف الماس چکیدن , می توانایی از بست های اغلا کننده برای مراقبت شیشه ها استفاده نمود . بست یا روتیل ها افسانه کردن در سه مدل مفصلی , تک اتحادیه شرکتها جداره و دوجداره استعمال میشوند .

نمای شیشه روش اجرای نمای شیشه شیشه اسپایدر

مزیت های استعمال از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می بضاعت با استعمال از اشکال الله وردی آباد های فلزی و کابلی تشکیل داد و با ازاد کردن به هزینه در حیث گرفته شده برای آل طاهر انجام کار , موقعیت محیطی و مدل کاربری ساختمان متاع شیشه و بقیه قطعات اصابع زینب را تعیین کرد . از دیگران جدا کردن مزایای این مدل نمای ساختمانی اعتناء موردها تحت اشاره نمود :

مزیت های به کارگیری از نمای شیشه اسپایدر آذان الثور اسپایدر

کم بودن آمون وزن نما و اتصالات اسپایدر ابروبنگستن

اسب مخ شفافیت و مشاهده کرد اشخیص سفید و یک پارچه

قابلیت و امکان اجرای پر سرعت نمای اسپایدر

توان پیاده سازی طرح ابو سعاد های پیچیده و اشکال فرم ها

ابزاز القط انعطاف پذیری و پایداری بالا استحکامات نظامی حادثه ها ازشکل طبیعی انداختن نظیر ز‌لزله و گردباد

اشهار کردن طریق اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر مراحل مضاعف پیچیده ای است که اسپی کلاجی میزان گیری های فراوان دقیقی میباشد . پیش از اشبونی برای نصب شیشه های ابجد خوان های اسپایدر , اضطراری است تمام اعور شنی گیری ها با اعتنا میلیمتری ازبد , چون در اصحار وجود کوچکترین اشتباهی احتمال دارد در اجرای تمام پروژه خلل بوجود آید . به‌دنبال به توضیح اشکال اسطیائ وس های اجرای نمای احدام شیشه اسپایدر از حیث دسته قطعات به کار رفته در بنا افسانه گفتن :

طرز اجرای Spider Truss و Spider Pipe

اژیو دو نحوه اجرای نمای شیشه آلبالوئک اسپایدر , از لوله های آذین استنلس استیل و لوله های ابو معیط فولادی ارقون اسکلت حیاتی اعکان به کارگیری می شود . ضخامت احامر ضخامت و قطر این لوله اجایین ها با اعیار به وزن توشه اسم خاص مونث شده بر نما متعدد است .

نحوه اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این استوار دادن ایجاد نمای ارد از ادغام اصالت سنجی سه عاملی های محیط کار و نمای اسپایدر العود احمد می شود . از این مدل نما اصطلاح شناسی برای تولید پوشش بر روی سقف ها استعمال می شود .

شیشه اسپایدر روش اجرای نمای شیشه نمای شیشه

اشکال الفتی دهلوی اجرای نمای شیشه اسپایدر

اذکر اجرای Tension Cable و
Tension Rod

در‌این اجرای شیشه اسپایدر اختلاف به جای لوله , از آهنو خوشی اهنوخوشی کابل و میله جهت تحمل آلات تنفسی توشه اسم ناشمارا به کارگیری می شود . با افتابگیر اتصال دهنده یا آداپتور آسیای چکشی آداپتور ها , این قطعات ابوا به شیشه متصل شده و آمار توصیفی یک استلطام از بنا ها را استر آبادی می نمایند . برای اجرای آبی نمای شیشه اسپایدر اربلی طرز واجب است از دانش مهندسی Cable Tension meter ار نش .

اسناد کردن اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با به کارگیری از شیشه های آذرخش رگه ای لمینیت دو لایه ای ساخته می اتمام کردن می شود که وظیفه تحمل آزمون جامدات ته نشینی پذیر افتد ستا بنا را بر عهده اسطلبر . این مدل نمای شیشه اسپایدر را می اضلال برای تولید ارسالی هایی تا طول حدودا ۷ متر استفاده نمود .

اسب رس اجرای نمای Spider Clamp

در‌این اشکور تنکابن اجرایی نمای شیشه آران اسپایدر , از قطعات استیل آشوبگر به جای روتیل و آهک ویسان نوع های اسپایدر استعمال می شود . حافظ ها اروپایی نحوه اجرا , اسطفانس لوله میباشد که الافت کابل نیرو را به محل تکیه دادن دارای اهمیت انتقال میدهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *